poniedziałek, 30 marca 2015

I znowu wiosna :)

Tym razem będzie post dwujęzyczny ;)

Jakiś czas temu natknęłam się na konkurs Preciosy: http://preciosa-ornela.com/en/contest
Zasady są proste - wystarczy wykonać pracę z koralikami Preciosy na zadany temat, w tym miesiącu Wiosna/Ozdoby wielkanocne. Jako że nagrody są kuszące, myślałam przez jakiś czas co by tu zrobić i w końcu zdecydowałam się po raz kolejny pobawić się sznurkiem i stworzyć z niego naszyjnik. A co mi z tego wyszło zobaczcie pod spodem ;)

Some time ago I come across Preciosa contest: http://preciosa-ornela.com/en/contest
The rules are simple - you just have to make something for the months theme using Preciosa beads, this month it's Spring/Easter decoration. The prizes are quite appealing, so was thinking for a some time and in the end I decided to play with the string once again and make a necklace. If you want to see what is the result - just look ;)



I trochę szczegółów:
Some details:


Wykorzystałam oczywiście koraliki Preciosy, rocaille 9/0, kolory silver-lined lemon, trans rainbow aquamarine, sirver-lined cobalt SH oraz 10/0 trans-lustered dark blue.

Of course I used Preciosa beads, rocaille 9/0, colors silver-lined lemon, trans rainbow aquamarine, sirver-lined cobalt SH and 10/0 trans-lustered dark blue.

I na koniec zachęcam do odwiedzenia strony internetowej Preciosy:
In the end, I invite you to visit Preciosa website:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz