piątek, 27 lutego 2015

Wiosny ciąg dalszy i nieco niebieskości

Wypatrzyłam kolejne kwiatki - tym razem krokusy. Jeszcze dość liche, ale zawsze coś ;)





Jakby jeszcze trochę słońce poświeciło, to byłoby idealnie :P 

A jak słońce, to wiadomo - błękitne niebo. Skoro pogoda nam go szczędzi, to jako opętana na punkcie koloru niebieskiego sama sobie sprawiłam jego kawałek ;) Lepszy taki substytut, niż nic. Już od dawna chciałam spróbować haftu koralikowego, w domu od dawno leżały niebieściutkie toho... Więc powstał taki wisior:


Zdjęcia niespecjalnej jakości, ale jak już wspominałam, słońca na razie brak.

Wisior zgłaszam na wyzwanie Szuflady "Dla niej, dla niego", w wariancie dla niej (czyli dla mnie, tak jakoś wyszło ;) ), kolor Scuba blue. A że w obecnych czasach kobiety muszą być twarde jak faceci, to przypałętał się jeszcze kolor Classic blue... No dobra, on mi tu po prostu pasował i tyle :P

 Banner wyzwania:

I na koniec "ogłoszenia parafialne": jako że marzec zapowiada się miesiącem koreańskiego comebacku mojego ukochanego zespołu, FT Island (wreszcie!), możecie się spodziewać prac w kolorze żółto-czarnym... I w końcu niezwiązanych z żadnymi wyzwaniami xD

2 komentarze:

  1. Witam w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisior cudowny, sama bym chciała taki mieć :) pozdrawiam serdecznie i powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń